השתתפות בניסוים קלניים בתחום הסכרת

הנושאים המובילים במאמר זה

השתתפות בניסויים קליניים הייתה הדרך היחידה לקבל טיפול חדש וחדשני בסוכרת.

המטרה העיקרית של השתתפות בניסוי קליני היא למצוא טיפול ניסיוני שעשוי להיות יעיל עבורך. הטיפולים יכולים להיות כדורים, זריקות או תרופות אחרות שאולי עדיין לא ידעתם עליהן. ניסויים קליניים הם הדרך היחידה לקבל טיפול מסוג זה ולעזור לאחרים הסובלים מסוכרת.

ישנם כמה גורמים שיש לקחת בחשבון לפני ההרשמה לניסוי קליני. גורמים אלו הם הסיכון להיפגע, יתרונות הטיפול והסיכוי שתקבל את הטיפול הניסיוני. להלן טבלה שמראה מדוע אנשים מסוימים בוחרים שלא להשתתף בניסויים קליניים.

הטבלה שלהלן מספקת מידע על מי שלא ירצה להשתתף בניסוי קליני. הסיבות כוללות חוסר יכולת לעבור טיפול ניסיוני, חוסר ידיעה מספקת על מה שעלול לקרות, או שיש מצבים בריאותיים אחרים. יש גם אנשים אחרים שלא רוצים להשתתף כי הם מעדיפים טיפולים מסורתיים או חוששים מפגיעה בגופם. בעוד שיש אחרים שחושבים שמצבם קשה מדי לחוקרים למצוא להם תשובה בניסוי מסוג זה.

ניסויים קליניים נערכים כדי לראות אם הטיפול בטוח ויעיל.

ניסויים קליניים נערכים כדי לראות אם הטיפול בטוח ויעיל. משתתפי הניסויים הקליניים מקבלים את הטיפול הניסיוני או הפלצבו במקום הטיפול הרגיל שהם יקבלו. כך החוקרים יכולים לגלות אילו השפעות יש לטיפולים החדשים על בריאותם של אנשים.

ישנן דרכים רבות בהן ניתן להשתתף בניסויים קליניים, אך רבות מהן דורשות תהליך סקר ראשוני, המכונה "סקר". ההקרנה היא כאשר אתה נפגש עם חוקר ששואל שאלות על ההיסטוריה הרפואית שלך, עושה בדיקות דם או בודק את חלקי הגוף שלך לפני שאתה מחליט אם אתה יכול להשתתף במחקר שלהם.

אם אתה חולה סוכרת מסוג 1 או סוג 2, ייתכן שתהיה מעוניין לקחת חלק בניסוי קליני. ניסויים קליניים הם מחקרים שנערכו כדי לגלות את הדרכים הטובות ביותר למניעה, גילוי או טיפול במחלות. הם יכולים גם לסייע בהבנה טובה יותר של מחלה.

ניסויים קליניים שונים מרוב הבדיקות הרפואיות מכיוון שהם נוטים לערב יותר מקבוצה אחת של אנשים (הנקראים "קוהורטים"). זאת כדי שרופאים יוכלו להשוות את התוצאות של טיפולים שונים ולראות מה עובד הכי טוב. הניסויים עשויים להיות קצרי טווח או ארוכים, תלוי כמה זמן לוקח לרופאים ללמוד מה עובד הכי טוב עבור אנשים עם מצב זה.

ניסויים קליניים בחולי סוכרת נועדו לקבוע את הבטיחות והיעילות של הטיפולים.

השתתפות בניסויים קליניים חשובה מכיוון שהם הופכים את תהליך פיתוח הטיפולים החדשים למהיר יותר, בטוח יותר ויעיל יותר. הם גם עוזרים למדענים להבין טוב יותר כיצד מחלות משפיעות על אנשים.

כאשר אתה נרשם לניסוי קליני, אתה יכול לעזור לאנשים אחרים על ידי תרומה למחקר רפואי.

הסיכון היחיד הוא שאולי לא תקבל את הטיפול שהוקצה לך או להשתתפותך עשויות להיות תופעות לוואי שונות מאלה שחוו אחרים בניסוי.

מחקר שפורסם בכתב העת הרפואי JAMA מצא שחולים עם סוכרת נוטים פחות להשתתף בניסויים קליניים.

כיום ידוע היטב שניסויים קליניים הם חיוניים לפיתוח טיפולים חדשים ולמציאת תרופות למחלות. עם זאת, לא ברור מדוע חולי סוכרת נוטים כל כך פחות להשתתף בפרויקטים החשובים הללו.

החוקרים שערכו את המחקר בחנו נתונים של למעלה מ-43,000 משתתפי ניסוי קליני שסבלו מסוכרת מסוג 2 ומצאו שיש שלושה חסמים עיקריים:

המחסום הראשון היה סטיגמה חברתית;

השני היה הנחה שמצבם לא ישתפר;

והשלישי היה פחד מתופעות לוואי תרופתיות.

פתרון אפשרי אחד לבעיה זו יהיה להשתמש בהודעות טקסט או במיילים כתזכורות שיזכירו למטופלים על זמני הניסויים הקרובים

אהבתם? שתפו!

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך

טיפול בפסוריאזיס ומחלות עור נוספות

פוטותרפיה היא שימוש באור אולטרה סגול לטיפול במחלות עור. טיפול בפוטותרפיה הוא אופציה בטוחה, יעילה וזולה עבור חולים רבים עם פסוריאזיס ומחלות עור אחרות. הוא

מי יותר בריאים טבעוניים או אוכלי כל?

כשבאתי מטבעוני, יהיה לי קשה לקבוע שטבעונים בריאים יותר מאוכלי כל. כפי שטבעונים רבים יכולים להעיד, ישנה סטיגמה מסוימת בלהיות טבעוני מכיוון שדיאטה זו מוצגת