שיקום בטון

איך משקמים בטון?

הנושאים המובילים במאמר זה

אנו ממליצים להשתמש בחומר ההדבקה הלא מתכווץ שלנו כדי לשחזר את הבטון שלך.

הוא עשוי מחומר מסוג מיוחד שאינו מתכווץ ונשאר מחובר היטב למשטחי הבטון הישנים והחדשים.

זה יעזור לך להפיק את המרב מההשקעה שלך ולהימנע מתיקונים יקרים יותר בהמשך.

במאמר זה, נדון כיצד לשחזר בטון.

הגן על הקירות בטון שלך עם חומר ההדבקה הלא מתכווץ

כדי להבטיח את אורך החיים של הבטון שלך, ודא שאתה משתמש בו בין בטון חדש לישן. חומר ההדבקה הבלתי מתכווץ שלנו עוזר לשמור על שני המשטחים יחד, מה שמונע סדקים או בעיות אחרות לאורך הקו.

הצעד הראשון הוא להסיר את הבטון הישן על ידי חיתוך או שחיקה. אם יש פיסות בטון רופפות, יש להסיר אותן לפני הסרת הבטון הישן. יש לנקות ולבדוק את השטח כדי לוודא שאין בעיות אחרות כמו חלודה או נזק שיש לתקן.

לאחר מכן, יש להתקין בטון חדש עם חומר מליטה שאינו מתכווץ בין הבטון החדש לישן. חומר מליטה זה יספק קשר חזק בין שתי פיסות הבטון.

שיקום בטון הוא דרך יעילה לשמור על ביתכם במצב תקין לאורך שנים אם הוא הוזנח בשנים האחרונות.
זה גם עוזר לך לחסוך כסף כי אתה לא צריך להחליף את כל המדרכה או הפטיו בפעם הבאה שמשהו יקרה אם רק תשחזר את מה

שיקום בטון הוא תהליך של חידוש וחיזוק בטון להארכת חיי השירות שלו ו/או לשיפור המראה שלו.

ישנם בגדול שני סוגים של בטון: בטון צמנט פורטלנד ובטון צמנט שאינו פורטלנד.

הדרך הנפוצה ביותר לשיקום בטון היא על ידי מריחת שכבה או ציפוי חדש על גבי המשטח הקיים. השכבה החדשה שאנו מכנים שכבת העל יכולה להיות נוזלית (למשל צבע) או מוצקה (למשל אבן). אבל חשוב לציין ששיטה זו אינה מספקת חוזק מבני, אלא רק שינוי אסתטי.

הסוג השני של שיקום כולל הסרת המשטח הישן והחלפתו בחומר אשר יתחבר לשכבה הישנה והחדשה כאחד – זה נקרא חומר מליטה בין בטון חדש לישן.

ישנן משימות שיקום רבות ושונות לבטון. הנפוץ ביותר הוא החלפת שכבת פני הבטון בשכבה חדשה של בטון טרי וחדש.

אחת הדרכים הפשוטות ביותר לשיקום בטון היא לבנות מעליו עור חדש. תהליך זה כולל יציקת עור דק וחדש של בטון מעל ומאפשר לו להתרפא.

קיבוע משטח בטון יכול להתבצע על ידי שימוש בחומר מליטה בין הבטון החדש לישן.
מליטה לא מתכווצת לשיקום בטון היא בחירה פופולרית מאוד לעשות זאת. הוא מתייבש במהירות, וזה יתרון גדול על פני מוצרים אחרים שלוקח ימים להתייבש. ניתן להשתמש בדבק זה גם לחומרים אחרים כגון מתכת ועץ.

—תהליך השיקום אינו זהה עבור כל משטח. לדוגמה, אם אתה צריך לשחזר חומר נקבובי מאוד כמו בטון, ייתכן שתצטרך להשתמש בחומר מליטה שאינו מתכווץ על מנת למנוע את הפרדת הבטון החדש והישן.

אהבתם? שתפו!

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך

טיולים לגיל השלישי

קשישים נשארים לעתים קרובות בבית, מכיוון שאין להם את האנרגיה או הרצון לצאת ולחקור. עם זאת, חשוב להם להישאר פעילים וחברתיים על מנת לשמור על

המדריך לאייפד 4

אפל הציגה את האייפד 4. הדגם החדש דק וקל יותר מהדגמים הקודמים. יש לו גם מעבד מהיר יותר ומצלמה טובה יותר. ה-iPad 4 חזק מאי