קניית מזרן באינטרנט, האם זה בטיחותי?

הנושאים המובילים במאמר זה

בעת רכישת מזרונים, על הקונה מוטלת אחריות רבה מאחר ומרבית המוכרים והמשווקים אינם מכירים מספיק בהיבטי בטיחות ובריאות וכמובן מידע שגלוי/מוסתר מכם הקונים.

כאשר אתם רוכשים מזרן בחנות, אתם נאלצים להקשיב למוכר, בין אם יצא לכם לפגוש מוכר מזרנים בעל ידע רב ומומחיות בתחומו או שמא יצא לכם לפגוש איש מכירות ממולח וערמומי שיספר לכם בדיוק את מה שאתם רוצים לשמוע ולא יתאר לכם באמת ממה מורכב המזרן עליו אתם שוכבים ולתת לכם לקבל את ההחלטה. בסופו של דבר, בעת רכישת מזרן חדש אתם תיפרדו מכמה אלפי שקלים ותיכנסו למעין חתונה קתולית עם מוצר אותו תחזיקו ובו תעשו שימוש יום יומי לפחות לעשר השנים הקרובות.

היתרון ברכישת מזרן באינטרנט

כאשר אתם רוכשים מזרן באינטרנט, אתם יושבים בניחותא בבית, קוראים חומר מקצועי, קוראים על המפרט של כל מזרן, משווים עם דגם אחר, יכולים לחפש ולבדוק כמה עולה מזרן עם תכונות זהות אצל יצרן מזרנים אחר וגם לתהות ממה נובע ההבדל…

בנוסף, אחרי שלמדתם על סוגי המזרנים שקיימים, אחרי שהבנתם אם אתם מעדיפים מזרן עם שכבת לטקס או שכבת ויסקו, זה הזמן לגשת לעמוד שמרכז לכת את כל המזרנים האורטופדיים של כל החברות (עמוד כזה נמצא באתר רק מזרנים) שם יוצגו לכם מזרנים של מעל 15 חברות ואז תוכלו לבצע בהם סינון בהתאם לחברה המועדפת עליכם, או גודל המזרן, עובי המזרן וכמובן סוג המזרן: מזרני קפיצים / מזרנים אורטופדיים ללא קפיצים / מזרנים עם קפיצים מבודדים. לאחר מכן תוכלו למיין את אלה שהתאימו לחיפוש שלכם בהתאם למחיר וכך לבחור את מה שמתאים לכם.

קניות מקוונות נותנות לרוכש החכם יותר נוחות בעת קניית מזרון. כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר לקנות מזרון היא באינטרנט. קונים רבים מעדיפים לבחור בין מאות מזרנים באתר ולא בין 5-8 מזרנים שנמצאים באולם התצוגה. הרי בשורה התחתונה, גם אם בחרתם מזרן שהתברר בדיעבד כטעות, תוכלו להחזירו ולהחליפו באתר במסגרת הזמן המוקצב ע"י החנות.

ביטחון בעת רכישה אונליין

אין קל יותר מלהזמין מזרן חדש דרך המחשב או דרך מכשיר הטלפון הנייד.

קניית מזרונים באינטרנט היא חוויה כמו קניית והזמנת כל מוצר קטן בחנות אונליין. עם כל סוגי המוצרים בחנות אחת, ללא המתנה בתורים לאיש מכירות חסר סבלנות או למציאת חניה וכיתות רגליים בין חנות אחת לאחרת, פשוט עוברים לאתר אינטרנט אחר וזהו.

רכישת מזרן אונליין היא רכישה מאובטחת באתר מאובטח. שימו לב שבעת הכנסת פרטי האשראי שלכם, מופיע סמל המנעול של אתר מאובטח בראש העמוד.

עוד משהו – כאשר מצאתם את המזרן שמתאים לכם, איך תדעו אם שילמתם את המחיר הנמוך ביותר? תלכו לעוד חנות? תחפשו שוב חניה? ומה עם הזמן שלכם, הוא לא שווה כסף? לא יותר קל להיכנס לזאפ השוואת מחירים ולהשוות שם את מחיר המזרן שבחרתם?

חשיבות הרכישה

לאנשים שרגילים לעשות את רוב הקניות שלהם און ליין, אין בעיה לרכוש שם גם מזרנים. לאנשים מבוגרים יותר, שרגילים לרכישות מסורתיות, קשה יותר.

אנשים אומרים שלוקח להם יותר זמן לרכוש מזרן  מאשר לקנות רכב, כי תחשבו על זה: את הרכב אתם מחזיקים בממוצע 3-4 שנים במקסימום, עם המזרן אתם "נשואים" לפחות עשור.

אז נכון, תמיד יהיו את אלה שיגידו לכם: מזרן באינטרנט?! איך קונים מזרן באינטרנט?! מזרן צריך להרגיש… אבל מי שכח לספר להם שכאשר הם יגיעו לחנות ושם יתנו להם לשכב על 8 מזרנים שונים, הם יסכמו זאת כך: "אחד היה מאוד קשה, אחר היה מאוד רך, וכל השאר הרגישו פחות או יותר אותו הדבר, בסופו של דבר, לא קיבלתי החלטה…"

קבלת החלטה לגבי מזרן חדש

המושג "המזרון הטוב ביותר" מצביע על כמה אנשים מחשיבים את המזרונים לאיכות השינה שלהם ובסופו של דבר, כולם רוצים לעלות באיכות חיי היום יום שלהם. אבל עם שפע הקמעונאים והמוצרים שיש בחוץ, זה יכול להיות מטריד להחליט היכן להתחיל את החיפוש שלנו, איך אנו קונים את המזרן הנכון. האפשרויות נראות אינסופיות עם כל כך הרבה מותגים הטוענים טענות כאלה ואחרות לגבי הלטקס הטבעי שלהם ושכבת התמיכה המיוחדת שלהם בשילוב נוחות מיוחדת, הכל נורא מבלבל.

אז מתי רכישה מקוונת מתחילה להישמע כמו רעיון טוב? למרבה המזל, להבין את האיכויות של רכישת מזרון חדש יכולה להיות משימה לא פשוטה, פה בטוח המידע און ליין הוא המנצח. צרכנים רבים מאוד שמחים לרכוש את המזרונים שלהם באופן מקוון באמצעות תכונות כגון משלוחים עד הבית ומדיניות החזרת מוצר כזו או אחרת, יחד עם זאת, בכל הנוגע להתעסקות עם מזרונים אין דבר כזה עסקה בטוחה, אבל גם לזה יש פתרון.

חוות דעת גולשים על מזרנים ועל חנויות מזרנים

חוכמת ההמונים קוראים לזה: אם כולם אומרים כנראה שזה נכון. אם כולם קונים את אותו הדגם, ממליצים עליו באתר זאפ ואומרים שהוא טוב, אז הוא כנראה יתאים גם לכם.  ולגבי החנות? בדיוק אותו הדבר, גם שם תוכלו להיכנס לאתר זאפ השוואת מחירים ולקרוא חוות דעת גולשים על חנויות המזרנים השונות, קחו בחשבון דבר אחד חשוב: ביקורות בגוגל פרוצות לכל, גם החנות יכולה לתת שם ביקורות לעצמה, ביקורות על חנויות מזרנים באתר זאפ מגיעות רק לאחר אימות שאכן בוצעה רכישה וכתיבת חוות דעת על חנות און ליין מחייבת שליחת חשבונית הקנייה לזאפ ולאחר מיכן הם אף יוודאו מול החנות עצמה שאכן הלקוח הנ"ל רכש מהם ויבקשו גם מהם לשלוח לזאפ את החשבונית על מנת להשוות בין השתיים ורק לאחר מכן תפורסם חוות הדעת. זו הדרך הנכונה לרכוש מזרן!

להלן קישור לחנויות אשר מוכרות מזרנים בזאפ. המלצתנו היא לרכוש מחנות לה הרבה חוות דעת ושרוב רובן יהיו 5 מתוך 5, יש כאלה!

אהבתם? שתפו!

מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותך

שטיחים לבניינים וחללים גדולים

החלל הפנימי של בניין או מבנה כלשהו הינו נגזרת של מגבלות הנתונים פיזיות ותוצאה של משלב יכולת יצירתית בעיצוב, אשר מניעתה שואפת להקנות למקום זהות

ריהוט חוץ מומלץ ב2022

ריהוט חוץ הוא חלק חשוב מהבית, וחיוני שתבחרו את הריהוט הנכון שיתאים לצרכים שלכם. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת ריהוט חוץ. החשובים

שירות שליחויות בכל הארץ

ישראל היא מדינה קטנה מאוד והלוגיסטיקה המשלוחים די מאתגרת. לוגיסטיקת המשלוחים של ישראל אינה קלה לניהול. יש הרבה ערים בישראל והמרחק בין כל עיר די